Freecom Mediaplayer XS 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Freecom Mediaplayer XS 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

webjutter 24-01-2010
Geschreven voor: Freecom Mediaplayer XS 0 GB

Speler speelt geen .srt bestanden af en loopt regelmatig vast. Zowel bij afspelen van usb-stick als externe disk. Speler opgestuurd ter reparatie, na 2 weken nieuwe speler ontvangen die precies hetzelfde probleem heeft. En ook nog eens heel langzaam opstart van een usb-stick waar slechts 2(!) bestanden opstaan. Dit gemeld bij Freecom maar na 2 mails nog steeds geen reactie. Bellen naar de helpdesk schiet ook niet op, half uur in de wacht en toen opgegeven. Ik kan iedereen met klem afraden om deze speler aan te schaffen!!!

jeroenurbs 01-11-2009
Geschreven voor: Freecom Mediaplayer XS 0 GB

Ik ben zeer positief over deze mediaspeler. Inderdaad het gaat niet super snel, maar de kwaliteit is naar mijn mening prima.
Vooral makkelijk als je op vakantie gaat,harddisk (2.5") mee, en je heb je hele vakantie films muziek en evt foto's bij je.
Je plugt hem in iedere Tv zonder enig probleem.

HereIsTom 05-02-2009
Geschreven voor: Freecom Mediaplayer XS 0 GB

Wat een slecht ding is dit!
Het is ontzettend langzaam, een hardeschijf aansluiten is makkelijk, maar staan er iets te veel (10 of meer) bestanden op dan duurt het wel 10 minuten voordat je iets kan afspellen en scrollen door de bestanden wil al helemaal niet, voordat ik onder aan de bladzij ben ben je een half uur verder!
Ook speelt hij heel veel soorten bestanden niet af!

Ik heb 'm snel terug gebracht en een eGreat mediaspeler gekocht, die is echt goed, de eGreat is supersnel en speelt alles af!

JosAanhang 02-02-2009
Geschreven voor: Freecom Mediaplayer XS 0 GB

Heb dit apparaat getest voor mijn werk, installatie is makkelijk, hij is zo aangesloten. Heb me alleen heel erg geergerd aan het langzaam scrollen. Het duurt veels te lang om door alle films te scrollen en als je eenmaal een film hebt gekozen en je daarna terug wil gaan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Sommige films liepen ook niet gelijk met het geluid. soms zie je ook opeens groene vlekken op het beeldscherm, beetje raar.
voor mensen die veel geduld hebben, geen hdmi willen en weinig geld uit willen geven voor een media player is dit een leuk ding. laat ik het daar mij bij houden

Daron 26-01-2009
Geschreven voor: Freecom Mediaplayer XS 0 GB

Het beeld wordt in de hoogte uitgerokken, wat een onaangenaam vertekend beeld geeft (letterlijk dan). De ondertitels zijn te klein om vlot leesbaar te zijn en zijn moeilijk te selecteren.